I tako..

Jutro uveliko traje,a ja nisam jos otisla na spavanje..Evo,jos uvek slusam muziku.Moramo(TREBALO BI..PRAV GRAM..) necim
nahraniti dusu i popuniti ”rupe”u praznom zivotu….U mojem slucaju, to su knjige i muzike..Sreca,jer da toga nema , ja bih verovatno bila narkoman ili alkos..

Debela sam..Volim da jedem..ali hrana nije dovoljna.za emocionalnu prazninu..Stvarnost takodje ne moze ispuniti coveka do kraja..Potrosacke budalastine da predmetima mozemo uzleteti visoko, takodje ne piju vodu..U pomoc stize i masta..Opet, ni to nije dovoljno..e zato hvala Bogu, postoji umetnost, kojoj sam
jako naklonjena..i tako ja zivim zivot…Hipersenzibilitet je opasna stvar u danasnja vremena ..U svaka.Ali danas, kada je svetu haosu, i globalna potrosacka pandemija kroji sudbine i prozdire malog coveka, preosetljivi su gotovi…!!….
Ovo je malo povrsno,ali vi znate o cemu ja govorim..!!

Kada izgubimo deo sebe na putu odrastanja i sazrevanja ,a stigli smo do nekih ozbiljnih godina,bojim se da ni umetnost ne moze pomoci.samo zamagljuje i pruza trenutno olaksanje..Znaci,tesko da moze nadoknaditi raskos i tezinu emocija koje su potrebne da
bismo bili zadovoljni..i osecali se ispunjeno..Ocevu ili majcinu ljubav nista, i niko ne moze u potpunosti nadoknaditi..na primer..!!…………….Ali ima i gore..

Patnja i boli surove stvarnosti i globalna eugenika Velikog brata dace odgovore na mnoga pitanja a,rezultati su sve vidljiviji..Coveku je sve gore bilo gde da zivi,a nekih nacija i naroda sve manje…Recimo,moja Srbija..

Ovde stajem..Ovo je druga tema ..zahteva posebno vreme ..i posebnu pricu..!!

 

Leave a comment